Harikaydı… (6)

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Merhaba qpol.club sex hikayeleri okuyucuları, derlediğimiz en büyük hikaye arşivini sizlerin beğenisine sunuyoruz.okuyup keyif almak ve sırılsıklam olmak işte tüm mesele bu.

Merhaba arkadaşlar. yine ben. yeni bir hikayeyle daha karşınızdayım. bu hikayem henüz iki günlük. zaten burda hikayeleri okuyorum, azıyorum, sonra direkt arkadaşın yanına gidiyorum. rahatlıyorum.cumartesi günü beni aradı. müsaitsen bana uğra diye. bende zaten sabah hikayeleri okumuşum azmışım. ne yapayım diye düşünüyodum. sanki içimi okumuş gibi haber geldi ondan.öğleden sonra yanına gittim. kapıyı açtı ve dudağımdan öperek karşıladı. biraz oturup cigara filan içtik. hava zaten yeterince sıcaktı. bi de cigarayı içince iyice gevşedim ve olduğum yere uzanıp yattım. bi süre sonra yanıma gelip beni okşamaya başladı. hiç karşılık vermeden hatay escort öylece yattım ve beni okşamasını seyrettim. biraz sonra bana doğru eğilip dudaklarıma yapıştı. bende karşılık vermeye başladım. bu çocuk harika öpüşüyo. kollarımla onu sardım. kendime doğru çekip vücutlarımızı yapıştırdım içime almak istercesine. nefesler sıklaştı, öpüşler hızlandı. üstüme abanarak aletini hissettirmeye başladı. artık delicesine öpüşüyor, ellerimizi nereye koyacağımızı bilmiyorduk. ben onu okşuyor, o da beni okşayıp göğüslerimi sıkıyor, dişliyordu. beni yerimden kaldırdı ve ayakta devam etti. bu sırada kıyafetlerimi çıkarıyordu. bende onu soymaya iskenderun escort başladım ve beni yatağa götürdü.yatağa yattım. bacaklarımı açtı ve amımı yalamaya, içini dillemeye başladı. artık sokması için inliyordum ama sokmadı ve bütün vücudumu okşamaya yalamaya, dudaklarımı öperken göğsümü sıkmaya devam etti. sırılsıklam olmuştum.en sonunda beklediğim an geldi ve içime girdi. önce sadece sokup çıkardı. sonra iyice kökledi ve hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. zevkten ölüyordum. onu deli gibi öpüyor, dudaklarını ısırıyordum. çığlıklarımı kontrol edemiyordum. her vuruşunda zevkim katlanıyordu. bi süre sonra boşaldı ve sırtüstü antakya escort yattı.aletini ağzıma aldım, sertçe taşaklarını emmeye başladım. tekrar yukarı çıkıp yarağımı yaladım ve tümünü ağzıma alıp sakso çekmeye başladım. önce yavaş yavaş devam ederken birden hızlandım. ben hızlandıkça o göğüslerimi daha sert sıkıyo, göt deliğimle oynuyordu.üstüne çıktım ve içime aldım. zıplamaya başladım. o da elleriyle yardım ederek beni hızlandırdı. üstünden kalkıp yana yattım. göt deliğimle oynamaya başladı tekrar. daha önce hiç arkadan yapmamıştım. aletini yavaş yavaş sokmaya başladı. önce canım yanmadı ama biraz daha ilerlediği zaman canım çok yandı ve yapamadım. bu sefer beni iyice domaltıp önüme girdi sertçe. çok sert vuruyordu. taşakları götüme çarptıkça deli oluyordum. seslerimiz iyice yükselmişti artık. bi süre sonra boşaldı. ve bu da gerçekten harikaydı.Gönderen: Beautiful Dreamer

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Genel içinde yayınlandı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir